查看完整版本: *小飯的野蠻王子* [[哈哈~真係笑死我啦^^!~]]

風之紫嵐 2007-1-16 22:24

*小飯的野蠻王子* [[哈哈~真係笑死我啦^^!~]]

相遇∼*-cUFP'e

f8HtFo 今日天氣咁好,真係想訓多一陣牙……咦!點解好似背隻涼涼地既…kD w$C*{'l;y x!YB
f%Rl w&b:f;T i6R
媽:小飯──起身幫我買"送"啦*****Z%J Yt_+EF2|1p9^cw
我:我…我肚痛牙~~=3=iK:Er4R s/C7c
媽:你肚痛牙?!我幫你睇下…(唔知點樣變左枝丫叉出黎…)
,HD~*\)Ll 我:啊~~~~~~~~~~(慘叫…)
.D IuE:uA
0as.G Y Uk$g4? T0Y 就咁樣,屈服係牙媽既淫威之下,我就頭髮都無梳,踢住拖,著住條孖通落街啦…
!S(@ DHT(O E }+_ R7v,F{*}
波菜蓮:牙妹,又幫牙媽買"送"啦?
/ODa Bp9E-D 我:係牙~~=..=_t-Gu0R(F6F _
波菜蓮:買波菜牙~今日D波菜好新鮮喎!!!^_^
q2biPy3^:b 我:下…又波菜?你次次都話D波菜新鮮架啦~BI$s5Vy&w5z\8_ AO
波菜蓮:咁我叫波菜蓮牙嘛…
Jd a{g4kH 我:咁牙,我要生菜啦~
$?A0U2I#^'p 波菜蓮:好牙。送兩條波菜俾你啦~Ie} gR}3Y6T
我:哦…番Q~
Ba\%NQw Qa c[|L
終於買完"送",有魚有肉有菜~哈哈~~仲有$$淨添~~去慰勞下自已先~$Ww5l}TZ s
|1{.[+h i(x)Pp7z

rg U4S A1AX G)? 麥記…/QaH iw1N5a

K'} Egn#|Y 我:朱力曲奇麥旋風牙~唔該! {"eh,TX
靚仔服務員:收你8蚊牙~唔該~請等一等…
1so7m(eT)A]#QH -\K,E-\#nJ/D*iP,V
依家麥記D櫃台質素咁高既~~嘰嘰....=▼=9kl$[ NSY
UN4K\-Uywi2k
搵個位坐先~~定!星期六姐…咁多人既……
tb4P3h ~
G`kF-g2mw 咦~有個位Bor~我衝左過去~~~~~。。。。['n%gi(O)yS
{cwtkPM
我個麥旋風以勁靚既拋物線飛左出去~正中前面果個銀色頭髮既男仔到……
w-VJP$] Zr
2DNEXE)} K:W+Is-l(P 佢既表情-----  =..=hPi/IVk

7u#},Zj? ` H 我既表情-----  >..<
ovOmj gff $Hu,jy|#zwW)N
無得食啦……
2_h%{v8L YeJ Vz 0j6fZ1EVU2u
銀毛:你個死妹釘牙!你有無帶腦出街架?&X/K4y|e*fP

;C$O]m(m1a c#n 我:對唔住牙……無心架嘛…,_7{FEO6lT
B2PJ:owb&g3Sv
銀毛:咁依家點先?成達野係到…我D頭髮牙~
0q4@+PH.C bc
C%i:AN0s7y z"MH 我:……我得爛命一條~豆零都無個架啦~哼!G{9a g'}~h
+f"c2e^8c6m+@[
銀毛:你!!!你好野~唔好俾我再見到你啦!!!
j"@,\/o iX _+{
-}1O7b-Rdn-I ^ 佢走左出麥記…然後又有一堆著西裝既人跟住佢出去。淨返少數既人係到=o=望住我… Y$G TK Z-RVP%V

Ak.@-dJks } 唉…估唔到連麥記都品流複雜……
j/sZvb f~"F
vZ7e-cez ` 都係快D返屋企~準備聽日返學先……

風之紫嵐 2007-1-16 22:24

出場人物:
y+vkYFZ+a"XT 牙媽——成日會變D丫叉出黎打小飯…係呢個故事既其中一個神秘人物。
!i"k`QUZ2Cv 小飯——主角…鐘意吃百力枝,麥旋風…屋企無嘜錢。2E!hZT]/E c0m
小笠——小飯既老死,爆fd~屋企好有錢~
Jy h/GM`J;w 牙風——男主角,爆有錢,靚仔…有好多跟班同粉絲。。。!|3e5cOH[qc{-I
肥蔥——飯/笠既同班同學,ok靚仔,不過好八卦…o"B9_9E ?{AS
哨牙婆——班主任,鐘意罰人跑圈,成日神不知鬼不覺咁鼠出黎。係神秘人物之一…
o7VA|7j zV
v7pC2W"g/bU 重遇∼*
-d\N-iH4IT0}
lvZ5jC 唉…尋晚發夢見到麥旋風追住我咬……惡夢牙!!!
7q.OL:BD-]!s #i6@a NL0{)p6yx"{8X
媽:起身啦!!!
I0f!i_6pC8x 我:麥旋風?唔好咬我牙!!!
V9_3^N G o9J(D 媽:(又變左枝丫叉出黎…)食矇你牙~發夢都係到食!
m)o9A8?/S+s W*m)_ 我:啊~~~~~(慘叫…)
;eJaF RbV.b
5U.V7_7J^$vK G 終於返到學校啦…係架車到登下登下咁…個Patpat好痛牙…
f'v{g#k
{ j_s/r9b!S$J 又一次因為牙媽而令到PAtPAt咁大創傷……>..<
7j_&P4Z@;^xT+J 1l(XetTG*k
我:小笠~~:>..<:
H D&Etl x%E 笠:小飯~~:>..<:
+` W{TmE(A
"t:Z}Qx |-H@4S%} 我地就好似久別重逢咁…(其實只不過係一日無見…)
Xms6K/a,B N#k 9x7f9Ic"{b
我同小笠由細玩到大,連低褲都可以一齊著果隻~!!!有咩野都會一齊傾…爆fd~ku${#Z[
ng%V(L+p`G
笠:今日大件事牙!!!!,@#pj"OnGw-w&z
肥蔥:咩事牙???
]{v+G(G.vX K]l
UxwP X3D 肥蔥—最班最八果個,不過都ok靚仔,雖然叫肥蔥,但係一D都唔肥…
?q\pP5\&_&_ S$G0hq2g\)t
我:係未哨牙婆無左隻哨牙??(小笠成日將D小事睇成大件事…)
1P:Fa whH)r 笠:叮叮糖你牙!打交牙~/\4ff h/z\N1P6e
我:講你就講啦!係到嘈嘈閉……4X5?*^A!tG.H
笠:=3=   聽講今日有個靚仔插班生黎我地Form…不過唔知去邊班。Pe1u"k:[Y D
肥蔥:有人靚仔得過我??S(Wf&DT
我/笠:收得啦你!哈哈~~
2K;d L6ZH6}r 我:學期未先轉過黎,kai左牙佢?FwZYE
笠:我都唔知牙~
h V8Hk0aO q4W8l4z/P 肥蔥:唉~睇黎又有一場風波啦~
IL*^*kj*RRO 我/笠:死開啦!撘爹王!!!%J6J|Yjkv
笠:一陣未知囉~
0MNlkm*u^2t 我:咁我眠一眠先啦,哨牙婆黎左既話就嗌醒我啦…
cA g~]Qn/OU 笠:OK~^..^
)n~vS$_^j 0yS5Rg(}mU
好嘈牙~邊叉個係到尖叫牙?哨牙婆講野咁大聲既…
cLYmk,I)E
N]5s8ubb%MY 哨牙婆:你就坐小飯隔離啦~
*xI/e#m r"{b 肥婆蓮:啊~~~(地震…)+hY)P"T@'k gh0dv m
我:(岩岩訓醒…)肥婆蓮,你做咩訓係地下牙??
5WS/u$}S.A V6lv.fRj 肥婆蓮:因為有靚仔插班生坐我後面~~>3<
]n`%BC3g_ 哨牙婆:小飯!!起身!!你做咩無端端大聲講野牙?做咩幫同學改花名牙?做咩上堂訓覺牙?
j%Q#c VS 我:係喎~~臭小笠,同你講左架啦,哨牙婆黎左就叫醒我牙嘛…嘛…嘛…仆啦!Z:[%qa&U'r6^xk
哨牙婆:同我企出去!!!!(雖然有D夸張,不過哨牙婆隻牙又俾我激長多2cm啦…=..=)
hn8L'vl{ 我:哦~~~O3L*rH-F!|(y
T(Yo[Z [ ~ e
咦…我隔離幾時有個人架……咁熟面口既。。。
K+CJ~L;|g5Rh-z j pn6S4t!EPg A
唔通佢就係新同學?fn$I$PC(e
0k]$ngB f C9e0R
新同學:(做嘴形咁講…)認唔認得我牙?死妹釘~sx1L/N#k&n&?V A
我:啊!!!我記得啦!!你係麥記果個銀毛仔!!!
Iq5I(|/p)qf 哨牙婆:陳小飯!Lunch黎見我!!!帶埋手冊…
0H^5hQG'S{ 我:………
.K,CR+Y"oz5]6f j;J(E1G(S 笠:(做嘴形…)你死得啦~~

風之紫嵐 2007-1-16 22:24

戰爭開始∼*
Kg:p.Y3\D
3c"z,Y0BMn4K$y 小息既時候,我同小笠上左天台,呢個係我同小笠既秘密基地…'|SI1c3^,az
'\yEEI9D*?
笠:你今日搞嘜牙?矇勝勝咁…
5h gP'B+A+?4u 我:我都唔知牙…就係因為個死銀毛搞到我俾麥旋風咬左成晚…
8yoF%q)R(J(d9Jl j 笠:你一定Kai左啦~~小風幾靚仔牙,聽講屋企又有錢~>..<rs(f6r f F
我:咁快起清人底啦你?唉~~~就係因為佢搞到我Lunch要搵哨牙婆~
WZn&N!b4f 笠:哨牙婆無叫你去跑圈未好囉~上一次肥蔥俾佢點左去跑圈…,Z&ud&}6J$p-b9bg
我:哈哈!!!我記得牙~跑50個圈,跑到人都癲~~~~3J6nY U5A
笠:你Lunch都出唔到去食架啦~我幫你買野返黎食啦~~.w;e7M;|P SB|
我:我要…
0y lSU1W x 笠:朱力百力枝牙嘛!!!M+G$K2_+]8@"^7y8Z

g.[\nW,h 知我者莫若小笠也~~嘰嘰~~唉…陣間點面對哨牙婆呢…
/F!SyM k9w1T p}
?#S%cU D:U.BZ Lunch…!Q#T"r3}W&~p

9t.^@(q.[3g gJ 哨牙婆:陳小飯,你依家越黎越曳啦…
fp L\dE 我:對唔住囉~~~
uE dZM X$m&rg 哨牙婆:又幫同學改花名,連老師都改埋~y%R&~W!_5Q&O2J pZ:Vu:T
我:嗌人地花名會增加親切感牙嘛~=..=
hU1cr]S 哨牙婆:上堂一係訓教一係大嗌!!!*O5Tj v _4y&?
我:你上堂夠一係噴口水,一係鬧人啦…Bj]6j-G
哨牙婆:你!!!出去跑圈!!!跑足100個~無100個唔洗返屋企牙!!2N(vh8kY U]tz
我:跑未跑囉,洗肴你底牙~~>..<LaE3K9G*ZS0m

ZcM#S"W 第26個圈……好支力~~哨牙婆都變態架~~一日至衰係果個牙風~~
/h f k5Tf@V%G e
RV}2aQQ ?B*SD 笠:小飯!!!你被哨牙婆罰跑圈牙!!!(佢嗌得爆大聲!!....)
9a.k'_7zBsn 哨牙婆:謝小笠!你去跑50個圈~(神不知,鬼一覺咁鼠左出黎…)
eW/ml:e1kN i1^ 笠:=O=  唉……真黑仔…俾佢聽到添…
#xA$r"EU*lO xY[ 飯:無人叫你嗌咁大聲……P(JD*_J/` PE
笠:算啦~當陪你啦…
4nE#xysj 飯:你無買到百力枝牙??>..<
Z f1a Q/E4N&]4cO 笠:賣晒啦~俾牙風D粉絲買晒~牙風都好似鐘意食朱力百力枝… g1p7d8V3{9GX1Mn!H
飯:佢個死叉包叮叮糖佢牙啦~哼~嬲爆!!!!
(ai.A/fO~ } d&|+g5[c;H
我地大約跑左45圈左右…見到牙風岩岩返到學校,坐賓士返校…呆左少少~'qkN![,VFf`

p$c sh j b 有$好叻咩~哼哼!!!!俾佢見到添…好瘀牙。
%Z*wRs.d9p vZPC a3k!I-D ]7XJ
點解落雨既?? ntR `H]n o
Bx].F(l b!~"Fsf
笠:小飯,快D入黎啦~有人灑水牙~("離"係操場到~)
^%UZ*z!m#[ 我:下?灑水??(係天上面有架直升機係到灑水…)3~${A bM4xa
哨牙婆:你仲有24個圈~跑埋先俾入黎,無人叫你頂撞老師!!(轉身走左啦…)
9I+o'W#xJ8Oc(N-g#O 笠:個直升機係牙風架…
*tF7}B hZwn 我:又係佢!!!點解要咁對我牙?佢以為有$$就好巴閉牙~~~h.\Rg[o^,s Z*M+Q

2Y*rX'e^A)Rm&^L 我跑左好耐,跑左幾多個圈都唔知啦……睇黎呢件事無咁快完結…………

風之紫嵐 2007-1-16 22:25

發現∼*
-z"S,@ td1P*y S8i-hJ7a(x'jG i*TA
好辛苦牙…呢到係邊到?我幾時返到屋企架…LFg gt4c:x
\.s C;I*s+l5hy[
"愛過太深 原來身體會疑問  再沒法可適應別人"(電話鈴聲…)3q ]%J%v;R+oHE:P

VA6P8MPN0} }} 我:喂?…
!^exsh LG 笠:小飯,你點牙?8p D4AILRB
我:做咩牙?點解咁講既…我唔係跑緊圈架咩…'R#@3Rq,D
笠:你跑跑下,撻左落地~嚇到我牙~
)|9O,w N5x 我:我點返屋企架?=O=+['}#U ` nbh
笠:你要唔該肥蔥啦~佢一聽到你暈左渣~就即刻由五樓衝落黎啦~Bw/f Z"w*E
我:你講重點好唔好?我點返到屋企關佢衝落黎咩事牙……>..<
rKR(OH 笠:你唔係諗唔到牙?!佢咩你返屋企…5iP:_F+w/IR}Wz
我:下!?(@s| JJa{s4Q
笠:佢為左咩你返屋企,俾哨牙婆罰佢跑圈牙~
@&R? |)t 我:下?!
T Q7R \v e1Wmm[l 笠:問世間情為何物……-R c!?2i @Q]\

T5aK7cX` 煩!cut左佢線…點解肥蔥要咁對我呢?…唉!!!!
E(A/DF2m8Jx}P
$p HoJ-FxB.U 媽:你想食咩牙?仲有無唔舒服牙?
&yk D e } 我:(有D受竉若驚…)牙媽…你食錯野牙?對我咁好既…:?L$~+e'ZP6A
媽:(又唔知點樣變左枝丫叉出黎…你地應該估到架啦…)對你好仲咁多野講!!!!R!Xb+V2S9E
我:啊~~~~~~~!!!!我要食麥旋風~~~~
2^?` sSupT7T 媽:竹笋炒肉就有你份~!!!(打多我兩下……=3=)7`!Tv-?CPg
7w!w-`8wB*TjR1Be
fx(^t"J+{ W
不知不覺我又訓著左啦…好神奇咁又發左個惡夢…/n,G&e`/JB

~z LA1M 見到個天係咁落雨…肥蔥就坐左係塊葉到浮下浮下咁~~我就係咁游牙游…0p-l4IZ#}_ U"T&_
/q(s'` S)Q b x
本來都唔算恐怖…不過,我係唔識游水架……
"f,_/^\\*`@| @
O:]SSn:s5KN%` "愛過太深 原來身體會疑問  再沒法可適應別人"
!xWw$d3|
mm+ei!e8mWV 依家幾點牙?邊個打黎牙……
S1`"uoN:Ve
P&fM,t1vU5_$D \i 我:喂?…[:nft}%zM
某人:小飯?你好D未牙?^..^#D vf'ib K w z9Xb
我:你邊個牙?依家幾點牙~仲打過黎…成3點幾啦!!!!!!
$[9LNB3`/` 某人:我係肥蔥牙…-nl.\!a ^xx)d"M
我:肥蔥!?=..=@5b5UI:F.b
蔥:你仲有無唔舒服牙?o$Q+?yh^
我:er...好D啦…尋日唔該晒牙…(有D尷尬…)+v7q6Xgo
蔥:唔洗唔該,呢D野我應該做既。
Ic(qJC `r 我:下…哦…你…(唔知講咩好…)
Qi wTa?5t!Xe]&^
6qs*IJ0Lv-NsX;^Y'u 救命牙?我應該點呢……>O<
3Q zy4|4JN'`/^ Xyq9@8l2DxK/h
蔥:你覺得我點牙?
g8e;ie$PB 我:你?幾好人牙…唔唔…幾靚仔啦…$T!zV$N$V'Of;m y
蔥:哦哦…
co#h~1eHF 蔥:我發現我鐘意左你!!!
Ef:a0|+r 我:哦哦…下!?咩話!!!!
C/wF'UN-B n,U%U 蔥:你覺得呢?
x;\&uR N"N 我:……我都唔知牙~~~>..</h:R)zg2R1g?

&{Vqo)d j3]x@|%?9U
又cut左佢線啦……死啦…訓唔著添,,,又有黑眼圈啦...
.Ya%k)`/zh x ZM\$S:| S!z0sJ7R
聽日點面對肥蔥呢,要同小笠傾下先…唉!!~
Sm1V%k9Y%QwKG T#Z0X/Y bk
其實肥蔥都唔錯,起碼好過牙風啦……=..=

風之紫嵐 2007-1-16 22:25

開始∼* J:iZt%}K

!ut"Szch1L3o 本來唔想返學架,但係又輸左俾我牙媽…唉>..<
g(se'|0B
:V Jw/UC7Fs U)WH*t 小笠叫司機渣左架車黎我屋企,話順便車埋我…
dH#f ]&cF
!zCN){#Nz[ Q 笠:你死得未牙?b2Qd!m(b6cR/r
我:應該未,長命過你少少啦~=3=o!o2B{8Q\5j
笠:小朋友,聽講你呢排幾煩惱BOR~
t*KxY8QVf m BB 我:睇得出牙?
g$r(m'mPVf1fC 笠:成個煩字寫左係塊面到啦~發生咩事啦?^..^
ar#Amfw ~{
jv/zi-C t:s 一副八婆樣,應唔應該話佢知好呢??? g)eGUi-W"ke
H{xYz}
最後,我都係屈服係佢既引誘之下…十包百力枝…["C^C a?N

QK$z-y;pMWu
#j:jh2A|NZ.J#WG 笠:下?!咁你點牙?你點諗牙???
h tN!e yPH)p+SX 我:就係唔知先問你意見牙嘛~*Jk xOU:O+FJ?
笠:肥蔥唔錯啦~都帶得出街見人既…又算有錢,就八左少少姐~~
~p4}J7K 我:唉~~但係好似無果種感覺呢…
M _#I%YQ| i.? 0[MT(l-U8G ^6vA*\T(V
我地一直傾,傾到返學…
aA;Ee1dl*Id
yx,S%w f.VK3^ 到左學校啦~~~~~我久別重逢既學校…!!!
M2c0i5Mp5a{ k 9U$u \`*rpsx+w
@..@  @..@  @..@  @..@
6x3L aB#q E TRz 點解D人望我既眼光咁怪既……
5EGUOK
cJlxV&H7h;s 風:行開啦!死妹釘,阻住晒~4Zp&c[W_4Kk|6dIW
我:(本來呆左,但係諗返起要反駁…)條路你行晒牙~我地唔洗行既!
O/I-T2tu]+tcN 風:嘜你有意見咩?條路係我行晒架啦~你睇下~(佢指左一指條路…)
L `)njq *k#Kb8h.O7w w
成條路上面既人分成兩邊,讓左中間出黎…而牙風就好似王子咁,大搖大擺咁行…$n?JPRk
7i8~x.@xE
我:激死我啦!!!>..</F0d$iZ~$|3g
笠:算啦~佢依家係學校人氣爆旺…
#k3Z+Wm(hu ] 我:佢好叻咩!!肥蔥好佢n倍啦!!!!%cj8_(UEl
笠:哦~?!肥蔥好佢n倍牙?即係鐘意肥蔥啦~XDD~~
%ce&|NY~kG:l 我:(唔記得自已仲嬲緊…)下…邊有牙……,FR4\!~c'|y2AA_ Wf

_:^!Ek/L+I 蔥:小飯/小笠!早晨!!!(拎左包朱力百力枝出黎…)C F#A ]4k
蔥:俾你架~
\ {P]2k 我:(唔敢望佢…)哦…多謝…^..^
Y ]([2y4V s i T9p1L/r c1JF&A9D
入到班入面……
a5Dwn6Y{ W
X%u^3~DP6b2_ 黑板上面寫住…"邊個再同陳小飯講野,邊個就係同牙風王子作對!"
2]cT#oP+L/_|b4{
T+f9d@h{1g 我:邊個寫架?!(望住班入面D人…)你地…kA(z"}7r$](D8s}
同學甲:喂?嘜你聽到有人講野咩?v0V ~5_/{3D
同學乙:無牙,你撞聾啦…哈哈!!!HRdZ"{-?d*C
我:(忍住眼淚…)個死人風係邊牙?!!Vb*M"{$Xn0a?,R^z
笠:佢好似唔係課室…
lS:[/~x}e?b 蔥:你唔好咁啦…
F&MF](S
t-a,k.hq{tDe:h 我跑左出去,去左秘密基地…我嗌左好耐,都係覺得好唔開心。
-tOikY$RO3Q(L E$cx(j J M3jFm
唉,如果我果日無去到麥記就嘜野事都唔會發生囉… K a(O,GCe0v)Ph

f\;V;w*W7a D人肯定係電視睇太多啦~諗埋D咁既無聊野…>..<唉~[~TXp

3heJ;y0\$Y;b!B,BN,b 突然有人拍我薄頭…原來係果個死人風…
-},~t i$d;}"uW
hX6Pk'k;P'Dl:w 風:你喊牙?!=O=o_,B;FA-`
我:你就喊!吹風吹得耐之嘛…>..<
L+|?!IvC"k3Gq#u 風:黑板D野唔係我寫架…
ha yi;tv$L#Q 我:關我咩事牙!下?!咩話?唔係你寫?
5z4O-s xc_s/N*~ 風:唔關我事架~寫果個人我已經教訓左佢架啦…*Gi7u yPa)f
我:咁又點牙?就算唔係你寫,你都係好犯我憎架!!!})U&~)uv
風:總有一日你會改觀既~^_^
}Yw"l#] @sk*Te!Hl}#W
佢轉身走左,淨返我一個係天台,D風吹到我塊眼好痛,但係我知道唔係D風吹到我流眼淚…
e%iIv;B K O)N/?
!}~I5P5Po 會唔會真係好似肥蔥話齋…"睇黎又有一場大風波啦…"~~~***

風之紫嵐 2007-1-16 22:25

MSN∼*
s,bi-IJnw
BUA;^K:q_'W6W 星期六,好悶牙~玩下電腦先~~~
"u#j8I1y{^h5O*m_ D'aPJ3k?`"gPp F7u
"呠~"有人@我喎…C5M7e:t;n-c

{NC;Cs 我--->hihi!~臭叮!~4V#rX!Lq;i
叮--->hi!~臭飯!~oD/qk g(C'l(^s
我--->咁好死@我既!ebE*~2Y&x6Gt2m
叮--->係未唔得先?
-E$db??!A 我--->無話唔得既~嘰嘰~~;W I~!S"\2F:RR
y1gJo2ci2z
臭叮──係我網上識既FD~係我既fd子2號~不過未見過佢真人,應該幾靚仔掛…y9gIL*B._4J9V:l
`7F5PKw9`&iE
我--->呢排好煩牙……nT$^&@!e*j g'qW
叮--->做咩野牙?等哥哥幫你解答下啦~~^-^%X-]0tY ~s]
我--->節省D啦你~大我1日之嘛~~哼~~5fz1B W1^z6s te
叮--->=..=唉~~~點解我會同你同一個月生日呢~~真慘~~
Z NR/o j$h+q8t 我--->你想死牙?!卡卡~~~
'_"GmydN%Wk 叮--->講下笑姐~~講真牙你有咩唔開心牙? [V:m&\&E

G$TW/W%ib'Rf%C 我就講晒所有關於牙風,肥蔥既野俾佢聽啦………
)D+U3dAE
\9m5{+^ U^ 叮--->咁你鐘唔鐘意肥蔥牙?
Y7V8x3apcBU6p 我--->唔算唔鐘意…但係無果種感覺囉…cj-@ z [M`
叮--->咁牙風呢?
'G.^qFd$p S'vIaA 我--->勁憎佢…成日同我嘈…
1O _|R/r4a3zS 0r!mT,b _
/H"I"a-wj5g8O
"愛過太深 原來身體會疑問  再沒法可適應別人"!RfXTm1~(v

FU(e @4Nhx[ W$K 我--->等陣,我去聽電話~
U@5T#`$A4K?3q w 叮--->OK!~8F5ET a1t `#B0vP{
R@9Sa#^a)V1y9r
我:喂~!I)hm\+OEJ
笠:十萬火急牙~~
Fc8l nOU ? 我:咩事牙?
]2|(YG2S~w9OH 笠:我唔係話約左隔離學校既男仔一齊去唱K既?
~t#kcW*B%N 我:係牙…你仲話叫肥婆蓮,牙靜果D都去,介紹仔俾佢地識牙嘛…
K8tC7u&A 笠:咁未係囉~等左好耐都唔見D仔~
4S`Te3F&vD-g(N8q 我:咁你想我點牙…IB M7d3vL,J
笠:同我叫D仔黎啦~是旦幾條仔~~快D去搵啦…!!!LT2L'{4z2G5j
我:點搵…… Pgi$_@eW

B5}a_5T jp8q7[ 嘟嘟嘟……唉……又搞著我…
:Y5h1p8H-qJJUz7M7X 0\!T4a*c(O"k5R+C$`
我--->我返黎啦~
:a:e,\?bc4O:U 叮--->^..^]1T_8j6c;u
我--->你出唔出得黎牙??;A#D#zeP!a
叮--->終於想見我啦~
p([9^2W Y"~*E s9Q,i 我--->係牙~帶多幾個fd黎牙~我地去唱k牙~ t3u(kW&E*x9D
叮--->好牙~~
d0i O FQyR
#N%WI(N+z{ 我講左地址俾佢聽…跟住就off啦…
hHCwS*i m QJW &ualw!t%q
唉…著咩衫去好呢?…有種不祥既預感…

風之紫嵐 2007-1-16 22:25

巧合∼*-n8T`(uca
wo&?'?rmJ L
約左係DOREMI到唱K~~小笠佢地呢??啊~見到啦~~x6Mlua ^

3D@%cK,m =O=佢地唔洗咁盡牙……露臍背心,短裙……v6jN/YKH6fRk6Q9AW
lfI/Z3{
笠:等左你好耐牙~D仔呢?[,d F#V4gZe
我:黎緊…你地搞咩牙??
qL%gD Zk0}k 笠:差唔多架啦~~^..^!n Hsh e Jo"K
我:…….S UTpM
笠:(望住大馬路…)嘩~賓士牙…=O=Jaf8H#f;T4y0Y
uc5`Y~
=O=  =O=  =O=  =O=E*D,o;M!OI$go
成條街既人都O晒嘴……(wc)o1lR_
9x T*T^2gqdxZ
笠:搞咩牙?拍戲牙…5Kl2yn2dR(C k
我:我都唔知喎…
ZmklJc\Vu 笠:有條友行緊過黎啦~
;Nk Aw o 我:(有個著黑色西裝既行左過黎…)>..<佢想點牙…_r:V)?k |@-^7i7K"X
黑色西裝佬:請問有無人叫飯?y gJ+@~7t T.S$b
我:(有D驚…)我係…o(ai N(i
+^/YZ#[K!R.FW I;d
佢又行左去架車到~好似同車入面既人講左D野…車門打開左啦!!!
$QYM1\ e'K/i 7pv)k }o
有個同我地差唔多大既人行緊過黎~~
cc[.JJ/xF;[
$Vtq.u W4Hc-s 睇真D佢個樣又好似一個人?似邊個呢……7CL'wp,?M

*Z`.p*hU]:`N 笠:好靚仔牙佢!!!
@*[6jJ7g:F.W/E 我:你又花痴啦…
&\.h-S*DIk0N7cX'k:O 果個人:你係小飯牙?我係臭叮牙!!!
1P z@EU 笠:你識佢架,介紹下啦~'T:e5fy1?O
ETh.IE:ATA;b
肥婆蓮,牙靜同其他女仔湧晒埋黎…跟住我就介紹牙叮俾佢地識啦…
P:De!p8Ba6rm7}C$b
G!lyg:k9bN7B$K 我:你個樣好似一個人!
%Hp1YKS S 叮:似邊個牙?
|~,Sa js Hu+AR 笠:似牙風…
$|{0R%@Wm5RG 我:牙風?係喎,你個樣好似牙風!爆似…U0W5c&Hj7d(J { l
叮:……你地講果個牙風讀邊間學校架?
qGNg GKM 笠:大番薯(達潘孫)中學…
x.x"O)k B{x#qC8W 叮:…等我一陣…
r.ly2`+]O^n*?
&p2r8yXG4i6H 佢同其中一個黑色西裝佬講左幾句野…然後黑色西裝佬就渣架車走左啦。
"f.J7U1A1g@"{ Z7mmWR7O 2z*w]*z+e uz
我:做咩咁神秘既…
&p5P9s6y{&M5B#K{ 笠:我都唔知牙…
\+i"F!|9~"G AQTi 我:我地入得去未牙?f-S3K8H$nD`9y
笠:是旦啦~
9uQ3?F/PP 叮:今日我請你地唱K牙~就當送俾呢位靚女既見面禮~(佢望住小笠…)
7z,Bc(PUqF 我/蓮/靜:好野!!!
Zh/f&@-C/@ o 笠:(怕晒羞咁…)多謝……u_)BmQ)P
5[2RAg0x {2R2| k
我諗牙叮應該都爆有$,佢包起左成間DOREMI俾我地幾條友唱K…
(?B n[2X
Nf*}rCvm 不過都幾好玩啦…~^..^唔洗聽到其他人唱埋D難聽既歌~y}7MX~(Gi n

vcN[*R7J$j\ 房門打開左……好似有人行左入黎~不過我唱緊歌~唔得閒理住…7]8W9Dt1e

E7Hn7kC[NC 某人:牙哥!你搞嘜牙~我訓得好地地,拖我黎呢到~~INSr,\#M&a1W

"b6j"X} W {_:CC 突然有人尖叫~~好似係肥婆蓮…
0QE!i _ X2_^r -g7r.H(m [R!\
我:邊叉個係到嗌牙!!`r g!j'qNW
某人:妹釘飯?點解你係到架?
+C%E)F f+C%tb a y5n 我:下!?死人風!你又點解係到牙?我約左D fd黎唱K囉…
&Q pW*ne5c` 風:我牙哥捉我黎,有咩你問佢囉~~
}\(_+jdG3P
/Nq0_}%KN2_E 我望向牙叮既方向,………7eq6C-} T r G"a-H

:yIYy"A#U`R\ 原本仲係到既牙叮,消失左…同埋小笠都唔見埋……RG)v,m"jL A
/W Cu,Q(k&GE
唉~~點算牙~淨底呢個殘局………

風之紫嵐 2007-1-16 22:26

Be cool∼*
{#TRNp&t,S?
;HM[zR9T1U.f 咁大間K房,得返我同牙風……
|IiW/T$PKpF YEFe b5]!h
係15分鐘之前…~~~~/|4@t ^l+F/PQ R

p3Z$dD V+X|z 我:牙叮同小笠去左邊牙??
2E/IA4@qj-g 風:我點知牙~
.V[9@TT3T T B8~3AtH V
我地一齊望住肥婆蓮同牙靜……
Z2C'RQ6\z0U
G{0Kl*H{'| b$y| 佢地指住門口…=..=
z4e.c-nMC[t c;J$D6G
)y,k;wF9^eq 我:咁依家點牙? W8F7`9v4l+NK F
風:依家牙…(佢叫左D黑色西裝佬入黎…)
`~+tK |Cu
u z^pP2z.T X`z 唔洗2分鐘…肥婆蓮同牙靜就俾人抬走左啦……
:h3ENddn8C4@],g,}OV$m 0eb"J%{%d&@%T
我地就一個東一個西咁樣對峙著……=3=
(sq7hU T
!PiR(B.{3VQ:V 我:牙叮係你牙哥呀?
d%L'b2{iM lY,{O*Si 風:唔係我牙哥唔通係你牙哥…q(W&Ia-x3M-Jk
我:哦…咁我幾時走得牙?(我慢慢咁向門口走過去…死人風坐係門口張梳發到……)/qZ[@)w4I.OF
風:你唔係好憎我咩~我係要你對我耐D牙~*`x7mV ][$w#BX_
我:=..=(心諗:死人頭牙…)無~我邊有憎你姐~~~^..^
5GH9B(x3c T{Uq 風:哦~你無憎我牙?=..=(一野扯住我~因為企唔穩,跌左係佢隔離~~)
$Y DV$hsVK 我:你做咩牙?……=O=
^C t1O:po+r 風:(越哄越埋……)我?間房得我地兩個~你話可以做咩牙啦?=..=
3DF,}R-_K-L
~#M|s-Uw3b'{%\6@ 救命牙~~!!!原來佢唔止係衰人,仲係禽獸黎架>..<…4CA Y#R]!AjR:Cb
nzO7@fB7[$T*d
我:行開牙~~~~!!!!!死人頭~!!!!!!(係咁亂打,係咁亂踢…)}j6ui8Y.Z)d]\)s
風:(一野捉住我張手…)夠啦!打夠未牙![!OEBAK9x
我:………(呆左咁望住佢…)Uw/fp9g"yL7`(_,U G3B
:FDJ6G4S:j0J M
呢種感覺好怪,個心怦怦跳……唔通就係小笠成日講既"戀愛的感覺"∼
-\sn%c8gox$}3E W k;D'_N-w T c |3Y
但係無理由會鐘意佢架…… ?'uQJPo!D"M$Q
;zsIF"LM7e
冷靜D啦!陳小飯……
%bwl x:\,c,Td
sz3\8i3A6~&J6| 風:哈哈~~同你玩下渣…走啦我~(鬆開我隻手…)
1`7J0@+vj/M)o /RQWhb+cR-o
望住佢走左出去…好似個心少咁D野……=3=(cb!X Xlo7PV"^'k#V p/c

k[MZNZ"be 成個腦都諗住佢…>..<點算呢~~要冷靜牙!!!

風之紫嵐 2007-1-16 22:26

小笠戀愛了∼*B7Q)p9~*VX

N3v6ZG,?2i{g
fOJYr4u.Q 由DOREMI出黎,行返屋企條路都呆呆地…唉~點解既?!
_@r*KO1}8_.G9t ,E wT oT0J
foW}lU;j[6ee
"愛過太深 原來身體會疑問  再沒法可適應別人"p7q-jeu~H

3bh[+r4p
Q W SuL 我:喂?!C?.v+UUHb?5S
笠:小飯~~>3<t f;sc&j,f
我:你去左邊牙?牙叮呢?你地搞咩牙~~
oVHpx/~?db 笠:對唔住囉~掉低你地…
dM @7xy!S8{1vT 我:哼~
lLo ^C2a5kn 笠:肥婆蓮同牙靜呢?!O$v7oY)C_\| J R@L
我:俾人抬走左啦…3BB{5`,_ rz;?O gC
笠:下?!咁牙風呢?*M)i jmi\Rl}K
我:理得佢牙~~~=..=O ?4]'[email protected]/bY U
笠:你地又發生咩事牙??WQ ^_9d|p
U)s'Q}4SaB
*^^#%#$!#$#$#@@###%^^(講晒發生左既野俾小笠聽…)GO(e-`'B

?6? v&b"q]"Gt 笠:嘩~好心你就珍惜機會,嘴落去啦!*QK'P#h{i8Nh
我:你都痴線既…咁你呢?
X2_Wq0YqU8w6p} 笠:咩野我…我牙…
i"o,O$M F8H rB G+yscT
有古怪喎~~=..=
?Jt}%S/\ %e d rdKx
我:你同牙叮去左邊牙?2XBc%T2f!\
笠:無牙…佢話有個好好玩既地方帶我去…跟住我地就去左遊樂場…
OD(o Q\ c 我:淨係玩咁簡單?q,]D'k&Ma2R
笠:ER…成個遊樂場俾佢包左啦…然後我地就去坐摩天輪…
7n"|6I1w LYlwk 我:孤男寡女係個咁細既空間一定有野發生啦~=..=
#|#n4o]hd [(_ 笠:得啦得啦,你至醒啦…咁佢話鐘意我,問我做唔做佢條女…
Lz7^i5f t T 我:睇你"撘"晒糖~一定應承左佢~~>..<?l$k;vW2N7U'c_#?
笠:唔唔…
(SH~8?uv$Y1\ 我:重色輕友~哼~#Z^j/Py6[v!w2t
笠:對唔住囉~~~請你食百力枝啦…
r/df"G4yV:P5w(^
*Lj5bm(~@,Y 我真係交友不慎,咁就因為百力枝而心軟啦...>..<!Pp{ c%li

9AXjz&r _H(e1N 我:不過,牙叮都算好仔既~~
6I/Lu"M)u3qM} 笠:唔唔!!!0_ ~gx;`$|1Ou
我:作為老死都希望你幸福~今次就原諒你啦!~;s[ir:JRwXu
笠:小飯萬歲!!!咁我唔同你傾啦~聽日返學見!
N:K9Py XT
"M"x1@8x!D(i+v;] =..= =..= =..= =..=:~\2P1p}:go0po
好無奈添~~~聽日又要見到牙風啦…
^K.sO3um_*Wr
@n"~(os*X2b;{ 唉…好似發生左好多野咁…而小笠都終於拍拖啦~
w0Z:Su:mH6v J#{)YJ9{0a%`t
咁樣對我會係一件好事定壞事呢??

風之紫嵐 2007-1-16 22:26

新角色∼*
RJT4J)fX ~)M-N(m
1ufFAPo 鏡入面果個係未我黎架?點解…點解咁大個黑眼圈既…I*U(n:^#e9g$BX
*TC"Y QJZyM
笠:嘩!你搞咩黎牙?尋晚做賊黎牙…}z:KfLDM
我:無牙,我尋晚呢?發夢呢?見到有一堆黑色西裝佬圍住我牙~~
4A a#J}%K8y*V 笠:下?!你工作壓力太大啦…=..=0M-MC:^ ox d1[D
我:我仲聽到牙風係到奸笑牙!好惡既夢牙……
WI(B [r 笠:睇黎你上堂要補下眠啦…9bn1L-f&W(z,u
我:正有此意…!}+EjRK]r
V!? Z){#\5R G0s S)H
早會既時候……
"Bd|2Q1yJ iwV r2f d9^gE4n)z
哨牙婆:今日,我地有新同學轉過黎…
tQ0T1{0`[NK5f 新同學:(嬌滴滴地…)大家好~我叫梁小柔…
VENqk2c0NU 男同學甲:你好得意牙~你住邊架?
5b2\`9Z-E2o 男同學乙:三圍係幾多牙??
Z2H;bm a1abN 男同學丙:有無男朋友牙??? \5\#TE?7k i

2m#C sG:FkU 風:你地嘈夠未牙!!!
yK v#AMr^_ z
"r^KMgn @..@  @..@  @..@  @..@  @..@
M#{:Q&@%^M LC
gF8j/L4|LS5WX 風:得啦…你可以繼續啦…(又爬落去訓…)
2{h W%ll~C@ 柔:唔該~你未係牙風?!
N| uQCCHAP 風:係牙~你仲認得我牙?
4V)TK&K9M8t:F&A 柔:唔唔…
G2w WURz
%F&@3jU?m#y A 笠:(對住我做口形…)情敵?!
+w2?6\Gv]$b 我:(做口形…)痴線~
;p oD{3g,[hPdxw r._,tZTd
風:你地做夠口形未牙?(又哄埋黎…))W3M E)nL,[
我:我…我地邊有牙…
X4xi.l#hD 風:情敵?!痴線?!
v?5t Mt0{ 我:你偷睇!!!
|6m)rT!W n o!|,r 風:你地咁明顯,好難睇唔到喎…jJ+u2UW/K!y~8h7H
!}`5X!~/X"d&M
我"拎"轉身唔理佢…jrIjD#K/oR8C{

MI9g,F(t.|"X 風:你鐘意我牙?
5H0x;xhHq cCvi 我:我鐘意肥蔥,都唔鐘意你啦!!!>..<
xB N:p1A 蔥:(突然企起身…)你講緊我牙?你鐘意我牙?!!!
8t#f*N$S_3b 我:打個比喻渣…>..<
rYsI{cV 蔥:我就知你會鐘意我~Fs{Mr
風:你地慢慢灑花槍啦…=..=sU6\a7cX-E8}[2F

u}.bRA3z%WR 柔行左過黎,佢坐係我前面,同肥婆蓮一齊坐…
?0q!Z0U?4U0?:mC H _,xH0l{
然後佢"拎"左過黎…
)i'i }7|%A
3u@ce1u 柔:你又讀呢間學校牙?(好明顯唔係同我講啦…)
B vH }r%Bq 風:係牙,你點解轉左過黎呢間讀既?
N&@3Z/H]q3o5o:x 柔:無牙,我爹D話搬過黎呢頭住牙嘛~因為呢頭空氣好…g:HT5@(o
風:係BOR,你個病好返D未牙?
`8r4{!Yb0x 柔:未又係咁,時好時壞…你知啦,哮喘好難好架嘛…
4i}Kh7\u`![
N;R(H(?)as 就咁樣,佢地傾左成堂…我就聽左成堂……
0D-D c+k!Ult lqW "q/?o'R(Z3D&]C B.Z
個心酸酸地…小笠話呢D係吃醋喎…唔通我真係鐘意左牙風?!

風之紫嵐 2007-1-16 22:27

決定∼*NC&NJ(v_e

J e&RJM-m;T[l 尋晚玩左好耐MSN*叮叮同小笠係咁傾佢地D浪漫史…D|,Q|"LqNM x.N
L y(o#J5b
>..<  點解我同黑眼圈咁有緣架?!真係全世界最不幸既美少女啦…
[wou(U)H M Ids:jbV!k
媽:小飯,起身啦~
7t"U:I"t&Qv 我:俾多半個鐘我清醒下啦……=..=HzF hz ~
媽:=v=  你想清醒下嘩??
o&qT5W!v:j&y 我:係牙~半個鐘就夠啦~~(繼續訓……)4N2g'Vr\
媽:(變左把雞毛掃出黎…因為丫叉俾我靜靜雞掉左…>..<)我幫下你未唔洗咁耐囉… cK \ t2Ji
我:(慘叫..)啊~~!!!!!Tw-}+dX

g6KX[+pm:P;]2w
;pAdu7^W@0zq "愛過太深 原來身體會疑問  再沒法可適應別人"'i:aCW.O'r
mxq7]3M s

[DA5m9Q!FyPXAI 邊個咁早打俾我牙~~...
T xV yZ7T1c~ZA 'p4{P#i%xmf
笠:我今日唔返學啦~
V0Jnz;?5U/|1` 我:下,點解牙?
4v8q2\0W*O_ 笠:我M痛唔想返…=..=
*Z{Fs1?d%Q G 我:真係??(絕對唔信....)
c z.u$W gOE'oy4M 笠:Er......好啦~唔呃你啦~我約左牙叮去睇戲…:_RlsQ
我:重色輕友~呠~~~~>3<
/Fc#q3uR o 笠:對唔住囉!!!唔傾啦~86~C$b)l-X nJR

$x0^T0s7^7u 嘟嘟嘟……唉~今日一定好悶~無小笠係到有咩樂趣牙~~>..<;\i:jZ/Vs nIk

$s'IC.V.V o)? 行行下見到肥蔥……"F z V M?C uY|
7v~Yj)h_
蔥:早晨!!!!
Jq]H? ~ 我:早晨~^..^ f UG'W\il,z
蔥:小笠呢?~5f.j-d.ZlnA^
我:去左拍拖牙~~)YrB)dum7m;CM
蔥:咁我地幾時………
Y-gl?c#~&mK
LQMG/yXe7q t 學校門口泊左架賓士,一睇就知係牙風架啦…唉~C+`xSt B

4^!p X/@7nAr(BO 咦?點解果個牙柔都係佢架車到既…佢地仲有講有笑添…U#O ND}N

A1L@^*l xE 佢笑得咁溫柔,我都係第一次見渣…=..= ^K z ^:f8TA

?)t{m/FT] 蔥:小飯!!你有無聽我講野架??v"s]D H}?:X#o
我:下~咩話??今日我做值日~行先啦~~~
e;{i!qR 蔥:喂喂.......
B2L;OP r\ v G y p(U(P Ki8x
好彩走得快…=..=
&xyNf3Y
!~2C~'mHqY 入到班房… rR u)`(u&k

8I vhH7U"G 點解牙柔坐左我個位既…仲同牙風傾緊計…-H#r2RM'P.VT

1Nk? P\7{k+p-Q 咁又係既,點睇都佢地襯D啦~!Td5ex*a O5T@
0kvT C0`U(n$Z2h
肥婆蓮:早晨~([3j#s t+^d&`,n`
我:早晨~~5w0_,[5o$er1O Ui
肥婆蓮:你個位俾人霸左Lu...V1~ U'o}&q%AN/H
風:你今日就坐前面啦~-G yvJNg
我:是旦啦~唔洗同你坐仲好…bPd8?k._+V/_

\P+}M-d-K[ 點解好似見到佢笑左一笑既,有D邪惡既笑容,可能係我睇錯啦.....
a8b/Lm"A
P2R Cx$sP 終於捱到Lunch啦…上堂果陣成日聽到後面有D笑聲…又聽到佢地係咁傾計喎…b-Y`Z%v|}g

_s~6|E%K!c MC&S >..<唔諗啦!!!去秘密基地先…8\ pee*ug+a.i

pLw J:kFU"jy 我:今日得我一個好悶牙!!!! r(]V9c Tm&X1\&R
我:真係慘,輪落到要自已同自已講野~~.....
8]|%^K1{ n.L
'U]Z*y+t4Y 打俾小笠先~~~訴下苦都好……6eW3Vj b2_
6@8Zex c"](fO9d
笠:halo~ [@A-{;A'w6s:J#FgR
我:小笠~~~>..<
%G5d'Tu l1| 笠:what happen?
6~RE[U*sRJ 我:#$@#%%^^%#@(講晒D野出黎~)
Ix6h^9C:o 笠:如果我係你既話,我就會同梁小柔爭牙風啦~
i+U iaA2daR 我:但係…
;y C3F TM 笠:但嘜鬼係牙~你又未試過~
FV9r'R%p _ 我:我…
;{*Tk J1U s7S*M*@ X;Q 笠:我嘜鬼我牙~你放學黎我屋企~我地一齊重長計議~~=..=+
,k1f] kOm6_ 8y/ctT`2B&k6h
嘟嘟……
;U5@ |:fM7]n
l3yq]V0{ =O=   我係未唔應該打俾佢呢?…SeA#O)B!a Xs
u2U$w T6i
不過小笠講得岩既~我係天不怕,地不怕既陳小飯…
$jWrG8?3p
*SQ4ZX*_$L4X8H 照道理我無理由怕個梁小柔架~…>3<

風之紫嵐 2007-1-16 22:27

跟蹤∼*,`o%c$cA IMbB

D E TZ2s-j lunch之後D堂都無上到~扮肚痛落左MI抖左陣…順便補下眠…$i9^SH:\u'g~

k{4t)o B-YW >3<(順便架渣……)
#u:n$X-G? N |"}Rj} x(C
0koP'kTF 放學個鐘一打就鼠左去小笠屋企~~(v(c%P#m C0O1zk#j

cwoh0pX%~ L8~ 小笠屋企係彩虹道~係間有3層樓~唔知幾多尺既西式洋樓…WW.|Hy!j1DTL\
#Mhe"w$xq `/H
背山面海~椰林樹影……(如果我屋企都好似佢咁就好啦……)=3=;O u ihn[Q{P
m'M%w3l aF5V'[8}"e
行左好耐,終於到啦~
3NN!O-K J ES6[(d;ua'e 1O}U;{lR
管家:小飯小姐好~小笠小姐係書房等緊你…'S'Z3W!v3FZw;ct
我:唔該晒`````^-^
^GPk!oh{%jN :^@8Y-MTPUx
管家好好人架…成日知我黎都會拎百力枝俾我做下午茶~>..<
x&C-F!|v-zS5B -y Rl+Tc+r?
笠:小飯~~>3<(] y3F!@1MA+q)E&L0?"j
我:小笠~~>3<.kDC?;Fd y D6QH#Q9u5s
*L9T E$V9{
攬左一陣,玩左一陣……太陽都差唔多落山啦…
k{L|7S5`j:^l u3|`g^;S,M
咦,我今日黎既目的係咩呢??=..=+
v? URB:g:}&f:\
/p|P7]f.c2t Sw 我:你唔係話要重長計議咩??
K.M ]%\b 笠:啊~係喎~~.V8zyPa
我:咁我應該點做牙??b(k+FR0ks p
笠:首先,睇清果個梁小柔既底~所謂知己知彼…百戰百勝牙嘛!~~j&o'^;aoQ
我:下,點睇牙?…-Uw-G2B U&K6?
笠:哈哈!!!!你識都我,你三身有幸牙~我做足資料搜集架!!(佢屋企部巨形電腦著左…)
kD[*e.m[Zl 笠:入面有晒佢D資料架啦~
f8Xl I!ZMx#T6Z\ 我:唔該晒~~>3<0a9^+}%vd{*O/o'k-Y
#[Yal^T/j}
梁小柔,今年16歲…1989年2月14日生日(情人節生日好叻咩~~=3=)
uj1UA_M;^ 興趣:彈琴,跳芭蕾舞,茶道,花道……(我無一樣識添……)#j3D D7C*W pi5E o
#$@$#%%^*%^#@#!#$%h2o#?:\-bjf
'u4wI!WE su` T
已經睇唔落去啦……如果我係牙風既話,我一定揀佢啦…zYx7i!p3o{

^9c*Er9o%mU 笠:你做咩頹晒牙…1t7{z^.P#^
我:我不如都係放棄啦…7dN-K-IJ-JLu@
笠:你岩岩先決定開始…又要放棄…
-rp8E&p1|de 我:我都唔知牙~~~.A.y{ m4|&G EXE
笠:(攬住我…)唔好咁啦~~~我地有既係鬥志!!! |5B"TmHP a(pM0[

'G7?*z2I y$Cd.GoY*^K 如果依家係卡通片既話,小笠後面一定有一團火…>..<#I9vfs%~0Bv

J|LJ#}Th&MY 笠:今日我地就唔好諗住啦~我地出去玩牙~~
Vg:Md;J I"DB3O\ 我:我要返屋企啦~你知啦,我牙媽D秘密武器好勁架嘛~Id8G'u8w_ Rn FV
笠:我叫左管家電聯左你牙媽啦~話你今晚係我屋企訓…x Z,E2L#h~0daR-T
笠:本來你牙媽都唔肯架~不過我叫管家同佢講話我地屋企多左幾張譚校長演唱會門券~
F^rZ2|YW 我:你點知我牙媽鐘意譚校長架?
*L6}0v(vkr#XS 笠:我同你做左幾多年fd,就識左你牙媽幾耐…
.y1q*c&na0t 我:唔該晒牙~小笠~~~>3<
l5cLa~$|nq
1mm R-Eq/f 因為小笠唔俾我著住校服出去咁樣衰,所以就迫我著佢D衫… jt1Sa E3S#D\-q
&l+k\ P'i8?'X#_9?.VI
一D又少布,又性感既衫…算吧啦~~~~>..<
X*] d(tBOT
\3p]];KC5O6{W 係條街到,有好多人望住我地…搞到我成身唔自在…
F'~g:oIL g 0vc9yJf.Gp#~
笠:我地去邊到玩牙?
N O r9u.~z 我:是旦啦~去行夜市牙~~^..^
t v Z(H+NE)WhZ 笠:都好~~~咦!?你睇下(佢指住馬路果邊…)j{?)Zp0Z+c3i8jf8{

4}.Q y{s;g 牙柔同牙風一齊過緊馬路,佢地換晒出街衫咁…應該係拍拖啦….....
w;U)}AL)Zp
$\3Qz?"Ib 笠:仲唔跟住佢地!!
ctD| gf b!X;L 我:下?!(就咁俾佢扯住走啦…)G&ohK!O3i:Fd Q
"uI&DD8KkB;S
笠:你估佢地去邊牙啦?Nq(s d5TDC(JQ
我:去拍拖掛?不如唔好跟啦…
A0o(B@[9l\n'Mx5x 笠:佢地行呢邊應該去公園…(又扯住我走啦…)
Z[c.hU1S
j:S,w W4YQZ 小笠…你搵一次聽下我講得唔得牙~~:>3<:)Fx!}$V E+op,W
LW6r{R eg!S
夜晚既公園,十分寧靜…在公園的一角…
wb2Uv C
c(| h Z*Hte1w+| 有一個鬼祟的小笠和一個無辜的小飯……
'sH5o!qJKi7t %sy!K?(w%@'m
而另一邊,就是恩愛的牙柔和牙風……
x2|9wt!K F z0l +|9K1}F3k'W
我既一生會變成點呢??

風之紫嵐 2007-1-16 22:27

危險∼*
DF"uB A)f:Y,u&A&s
'B7K)y4J2G`#ORB ] 公園暗淡既燈光…INk0o}/f2g+s
,{-J(`@u)g
柔:小飯,佢地呢? _"k.]W3v/Bg
風:"離"埋左掛…玩跟蹤係咁架啦~P.L jJn.n/t7\h
柔:小飯真係好得意牙~~
|xm\:j&mh D 風:係蠢…俾我地發現左都唔知…D"EZ/[ V8Nk`|
柔:你醒姐~~^..^
r"R/O1Nu/L;[ B9f l BD9? pD;V6@?A
另一邊……
*?&D,N4U}0Z(h
EZTR&\ { 我:佢地講緊咩牙?
5S5aG\V6ng+|jj 笠:聽唔到牙~~
6uHppUc B%wA 我:可唔可以再行近D牙~~~(其實自已都覺得跟蹤幾好玩…)2e*w|F:mW:d
笠:會俾人發現架~
.X kJC$pXM$T 我:(有人拍我"薄"頭…)唔好煩住先啦,小笠…
}[cG)?? 笠:你講咩牙?邊有煩你牙~~
tXxt7GZ7y 我:仲話無~~(捉住左隻手…)呢隻咩黎架…架…架…
zb+O3SGy&y4^x:i 彪形大漢:小姐,你地係到做咩牙?洗唔洗我陪下你地牙?%ZEje,gOXv N
笠:(蚊住我…)唔洗啦~~我地約左人架~
2_/n e/w nl`4? O`1N 我:(做嘴形…)邊有約人牙~(p w(P%I8|qMM%y
笠:(一野踩落黎…)我話有就有啦!
.u&g0[#O#^2z"fZ 彪形大漢:咁我同我D兄弟陪你地等囉~~=v=1o%zN0q[
Z5z8t#_x__g#yP
唔知點解,有一堆金毛,綠毛,紅毛係唔知邊到鼠左出黎… GmA(zShI6nN@q
` p-W7`7e$C o5`#E
死啦…點算呢?方元一百里都無人…6n(s){ {g+^5W
EfwzujHB_I
如果叫牙風佢地,又會俾人識穿喎…點算呢……
$wf g)| h"fx+PG v,d JL/Z#z
咦?!小笠呢??
9J'T_t5R c HS`0M?+A
笠:(係好遠,好遠…)我幫你班救兵~Bbch:j,v0}+\
|~4B;s3P3] K-|+g*m` HR
點解佢走到既……>..<  小笠既專長就係走佬牙!唔記得添…
.PV-nCL+aq6u
rW1F7aj;` 佢諗住班邊個牙??
c!DIc9s^ mz
|]\L @]$h{ 彪形大漢:捉住佢!(D五顏六色衝晒過黎…)9{4y~v'gfA G
.d fr3UML;D
我係未拍緊電視劇牙??!!*..*aY1R+lbG#tQ
9dk3`hv6E[
我:救命牙~~~.......(好暈牙…佢地俾D咩我聞牙…)UB6|$x ah
1a5b0n4iQ!bu\
我會去邊牙?有無人救到我牙?唔通我既一生真係就咁玩完…>..<

風之紫嵐 2007-1-16 22:28

承認∼* q [S6R P9v8s

)b,HF J}b7V R(M)RcVsv
話說小笠走佬左之後~~一方面打電話俾佢既小叮~一方面跑去搵牙風…
(y1z2jU;jN+}F %m_D"WF3a"mg
笠:叮叮~~點算牙?!4I!B7ga"oq,e{p.~
叮:咩點算牙???
/h4Ro1n A 笠:#$@%$%^&^%^&*(又係講晒出黎……)A$y o/mPGzE
叮:下!?咁大鑊…?!
+A*h0`#AuQ 笠:我依家去搵牙風…你去班馬啦!!!H$tdV N'm k|
叮:哦!5分鐘後公園門口見~
E w)G,Nby&KDq{3G2f
Fmm,}5f/K#d2c{ t~0ZY1{b0S
小笠終於搵到牙風啦~#vg7Ex.H~0Zl`

N,ED!Ndh)s+hjPhr 風:唔係玩緊跟蹤架咩?咁快出現既~
4rRS5QJ T 笠:仲係到"姪"我~小飯有危險牙!!!J|0a[CJ
風:有咩危險牙!!!;k#B1\'D [jAN(d
笠:@#$$%%^&*^*&^
n F M}]}9Hzc8F 風:咁佢依家人呢???8K9O&FV\ ~
笠:係果邊~~(指住佢地之前"離"埋果到…)
-~0O F ?bE$H
r*_*ech(ML 佢地跑左過去~~2c@ K u pP;} N/t

z @l#M`3[;g 風:人呢???
^7sbA gP#p 笠:唔知牙…我岩岩走果陣,佢地成堆都係到… }PY1Yr&\ps G i
風:你唔帶埋佢走!4c7U ~$F8]
笠:……
E.s/R-]Fm 風:夜麻麻你地兩個玩咩跟蹤牙!?5Oce,qq+T(Y
笠:咁…咁一日最衰都係你啦!!!p;Q){f ^ ?:k
風:又關我事?!
_Rx@[A Pxq7Oz 笠:如果佢唔係鐘意你,如果佢唔係見到你同牙柔一齊,又點會跟蹤你牙?(好似係被小笠拖住走喎…)
EA%Xk5h(myc(a 柔:你地唔好嗌交住啦!搵返小飯先牙!!
wpS3u/^ oz#h%?$R 風:牙柔,你返去先啦~我應承左你爹D話你會準時返去架啦~~
*o t6].C`'l5HeC y 風:我其實都鐘意小飯,係佢傻到感覺唔到之嘛…
&Gv)@0E i2Lv-F 笠:…(已經呆左係到…)
'r-bL bK4[/J"qr 8j$D:NxBo
牙叮黎左啦~同一大堆黑色西裝佬……PEG S#x&T~O
*?-C9Rv$e \,h }4qMj
叮:牙風,搵到果堆人啦~係天橋下面果間屋到…
jv6n1sZ 風:唔該晒牙~
1P0t+]PP[ 叮:跟住既就睇你啦~!
KH-cLJj\
E5bd/z+eI 牙風好似風一樣跑左去LU,,,,
1q:m$NYg d9c
dln;P,_ e 笠:佢真係搞得點? m*N2[$ng#k$mm
叮:應該得掛,佢話晒都係空手道,抬拳道……黑帶啦…
nF;q _N'kk 笠:………p2yK*fT
1A$WAQ_3s

"c^2fSkj)F
F v-w z)Xg/| 英雄救飯?!*
F}#l#]5Q#oHQ@
~ FRbLn)O5f 係木屋入面…
u F,f'Qk?3y+qg3wb(d rS)fP*Sdrv2d ]
彪形大漢:出面係未無人見到?
!K;B*P c TONr 金毛:無牙~大佬!;QQ}g#[.b W&_
綠毛:大佬,幾時可以玩牙?(咸濕既眼神…)
&i6`}u ] J(h 我:呢到邊到黎架??個頭好痛牙…
#D6X'Jh]5Ud/X9Y /_r"U5ba1R A5EO
彪形大漢,金毛,綠毛…一排咁企係我前面…
E^2Sl2LZZC J-OEM IBO1d w
金毛:你醒啦~小妹妹~~=..=
;Hz(wi8b 綠毛:等哥哥幫你睇下邊到有事~~~/~ t6L l4[
我:(一隻手向我伸過黎…)啊~~~~~~~~!!!!!!
&Y#t\_#j:j I 彪形大漢:叫佢收聲啦!!!!!(一面講,一面"暗"住我個嘴..)2a9kO @} h
我:唔唔~~~~~(咬…)啊!!!!救命牙~!!!!!!!!!!牙風救我牙…(點解會嗌佢既…)X.s2HvsD&\
彪形大漢:死八婆牙!咬我…搵人搞掂佢啦~
` q K9u*}+a F
Sp$z6gG:DC 有人扑左我一下…好痛牙個頭…咦~D野轉下轉下既…?8}uL%`

DhrI-g v z 好似有人踢開到門喎…_9P@%@i

c!eqQ%|AXoy 小飯…小飯…小飯…    邊個叫我呢??Q/{ q4]}_
'Q\j/L Uf*jc'd
你唔好有事牙…   好溫暖牙…邊個抱緊我牙?]*g8sWjoB;ypV,vA
*A7b \IIlM EP(yi
笠:你醒啦?
zI7kgbUQ*_3IU 飯:呢到係…(S z\?H4v*r s
笠:牙叮屋企~因為呢到有醫生係到。
1L1A+t;k1sQN;Z sV@y PcQ]H
牙叮屋企=牙風屋企  =O=
)D3vd b!P7ux j \*?(^A$^O3J
飯:下?!咁牙風呢? N \"N1f%?J(_
笠:佢…佢仲同牙柔一齊緊…2IE8]gYV0oD%B
飯:咁我岩岩唔係俾人捉左架咩?
o#|%M"g&r&L@ 笠:係牙~~多得牙風…(突然醒返起D野…)個大佬,牙叮救返你渣…h)DW.iAn\
飯:哦,唔該晒…個頭好痛牙…(p7f(p[4f
笠:梗係!你俾人扑左下,一定爆痛啦…
B;cW8?uPE 飯:哦…
Zq|}GMsL'Az 笠:你今晚就係到休息下啦…*I"~c9F4_.Y0t;c!E
飯:咁你早D返去啦… rUXLU-\
笠:你都早D訓啦…
{9RJ4}*IR Ev2r#iX Z
好"支力"…
5[Dv6kJAY+B*A
Kf[mN'cp2S 好似有人入左黎幫我"琴"被…係發夢??係一個好夢…Gk%vvC1T e,a

]7D g,s]1N 我見到牙風係彪形大漢手中救返我…仲好緊張咁叫我…
z-f3L/uu)zy }e
9xbla2~#V d@#a 呵呵…不過呢個一定係夢…原來發夢都會流眼淚架…

風之紫嵐 2007-1-16 22:28

想太多∼*
:]#w0D$wQi:E ` -~1K9n%mb5W,FA_
8C$K9yL;s?
點解?點解救我果個唔係你…可能係我諗太多啦…
;pc&ak?E%T9R Go}baFY0G
你根本唔會鐘意我…你永遠唔會係我既王子…
\ `?Z)OFi d+Qn g/gl-_.z }b
叮:小飯?你今日好D未牙?
&Q_?G/_8z SU 我:好D啦~好彩今日放假,如果唔係俾人見到我個傷就死啦…
7K,s:m$DGf/x 叮:呵呵~尋日真係有驚無險牙…
8R5d5X"a.wW)Iy _ 我:尋日唔該晒你牙…3caT hxYfC g
叮:唔緊要~都唔係我…我…
^'T/O |@I 我:下?!唔係你…
W+~ @'z,I8U*k1v?o6o@j 叮:唉…本來牙風叫我同小笠唔好講出黎架…不過…我呢個細佬真係傻牙…,th*LX8S:r OD
我:你講咩?唔係幾明喎…8^2l+Q5k6G5~{M~
叮:其實係牙風救左你…佢仲…
Mu+WT8mf3Y 我:下?!咁佢依家點牙??
WI3r `&q `\0_T 叮:佢係房…S7u |'J o D1{q.Yr
u!r"o9n*hW5|;@5pl
你唔好有事牙!!!>3<有錢人間屋做咩咁叉大架~~
!ff$m@;@M
-M|7]I r0h 牙風間房係邊牙?!咦?係未呢間呢……好似有人係入面喎…$qAr `H:s-k

huf&h:n 柔:你有無事牙?(eH,IK3h,Bv
風:無事…小小傷姐…#P@Zu7^0lK
柔:唉…都係我啦~搞到你咁…
Cvnc*e 風:你唔好嘜都怪自已…明明唔關你事…
K'EB]Q f`I}g 風:你入黎啦~係到裝下裝下咁…
{"DuyNQ z4Hp 我:hi~Er....你點牙?
6Y0dZ%}j u 風:點解要跟蹤我地?9`C|_vbIq

7d:U Le-bNLk&Y 我地?!佢地一定拍緊拖,先用"我地"呢個詞語…
q:s0N9qn(n
,w`8g jz R k]hr7s 我:我……我邊有跟住你牙~G0v5@n@
風:你鐘意我?!
Vf'P!E^(X7f:a 我:我…我…我…;s(W` x7qh0I
柔:你唔好誤會啦~我同牙風無野架~ l0E:o)p.H8s.y,tT:]!m
我:下?!*Y@a` q b Z F"?Aw.q
柔:我地都唔係拍拖~(望住牙風…)我走先啦~
c9DA(Ag9U 風:拜~g;Og3?8g!p&]
柔:(經過我身邊…細細聲咁講…)佢鐘意果個係你牙~q ]5X Xw0Y_

bT rR;NzYbfQ =O=  下……佢鐘意係我?咁我之前未誤會左佢囉……
$S6Z:I W&ps$Q!bD
8L8gn7OHShS+\ { 成間房淨得我同牙風……好唔知點既氣氛…8P.g)^Q$h

pW9X$nQ\$|;v 原來我之前諗太多啦…真係諗太多啦…

風之紫嵐 2007-1-16 22:29

獨處∼*
y3y b VP T.d
'Al l1Gn%]HWCT~r
A @*T;`-IMAvE 係咁寧靜既一間房,仲有咁"浪漫"既氣氛…
s;v#r/dU2Q d4``z3y {
嘻嘻…有一種詭異既感覺…由腳指尾凍到上心口既感覺…=3=#G T5o6}*_1W'sGo8R

Vw*I J]\ M s 我:我漏左D野係樓下....88(準備跑落下面..)
[ ]U!V3}f7i/Z7@,H S 風:哦?!嘜你仲有野係樓下咩?(拎左部電話同銀包出黎…)gH2Z.Qv/?6n
我:咁熟面口既…牙牙牙!!!俾返我牙!!衰人~~hh5G0L%CX|#b&?Sk
風:我係衰人黎架啦~~唔俾!(鼠一聲收埋左係佢件衫入面…)Rle7WE3] Z*xg
我:俾返我牙!!!!我就唔信我搶唔到~哼~
Je~+`vH cj 風:你未過黎搶囉~
aUx'?i0Gt 我:我…我…你以為我唔敢牙! G1FG7j8x \C
風:男女授授不親~你應該唔會亂掂我掛~
T/ok6l'CaJFm1O 我:你個賤佬牙! P-xa}2z\wG#z(wL
!qcK~d ce
我衝左過去```
5\pTY(C1r-x U0dr}L:]4m^jf
邊個放張凳係到~~跌啦~跌啦!!!!!~~
V@\pO0XM k,^4M/`f
*r!E&KBoU 好彩係跌落張床到姐……我仲未想同個地下錫錫…係張床到?!
7|f mu ?&wVlf #L.]$n"n0u(z _R4j2fIT,_$T
我:(鍔高頭…)你…你…你做咩牙!!
3u6Fb O'y6hj8q 風:(爬左係我上面…)你自已跌落黎既…^..^
-o)|.W+O6I 我:我…我…我唔小心之嘛…
1\{ HM}d1CO 風:我…我…我都唔係特登姐~~!!
-RBZqdV)\ hX+S:^j C 我:你唔好跟我講野牙!仲唔行開!(諗住推開佢…)
1O$?FZ'p uD V 風:好痛~~~(捂住隻手…)因為邊個搞到我咁多傷牙?
b_ZA ^OWc 我:對唔住囉~………咁你自已走開啦…
[-z?/gp7H(V HW 風:唔得喎~我眼訓啦~早抖~~
k8~Rq{ ?!s3L }j#K 我:下?!
A2P1nqZA1km
~'M ^;z q5P 唉…雖然有D不滿…但係都係幾幸福既感覺…
1i ew D#z.ig j S)Z/pAr#ABI
就咁樣,我就第一次俾佢攬住黎訓~~~>..<…有DD怕羞呢~~
t3tK0mg0\L!d T,D"s4fy
不過……佢真係好重牙…>..<l7z{'a]~
C| v*oA&mt+[e
呵呵~~希望時間可以過得慢D啦......
Q2TI`c
V2y'{d*G ~(M{ 咦?!咁我地依家係咩關系牙?咁我幾時拎返電電同包包牙?

風之紫嵐 2007-1-16 22:30

廟會∼*
V/RKr!X%@Wp8LB
C1n8j7rl g2{'~Tr.RK | R @%RQ7X'A.Oh9]
咦?!邊個黎架???!
N1O3r8NuHr e1R]
7w/KmDFBF z 狗:咬死你…g/`Gr$L%e,e
我:下?!做咩咬我牙?n%N^*Y5`i
狗:因為我想咬你!
nkm"S4}(Z/k 我:救命牙!!!
5} z(b#A'n!~3^:O
Q$_q%mf;jp3o 走佬先~~佢仲追住黎既~~~死啦!左腳cake右腳添~~~
1iU.UFOcCi6\ K$G 7B,fw D@-B3g\\
嘩~~好痛牙~個地下好硬牙……8O3@a*mq5_
/v6VEvR8{0U V
狗:追到你啦~我咬…
.x7mJ`_6Y^ ?jRbUH1VQ
鼻哥牙~~~~C6D-qYSgM K
.c5[UtA
我:唔好咬我鼻哥…透唔到氣啦…P5[6Ao$C2s/t$c
風:你醒下啦…G&c IUw.v!j
我:(抹大眼…)下?!你做咩練住我個鼻牙!!!
0S0{,VV KN+N2[I 風:叫你咁耐都唔醒…
4Wu+IM'VG~#r+L 我:咁你都唔洗用武力架!
&o/UP.P`%uQ|R 風:你男人黎架?eT5hCE?&u S v
我:下?-spO2pG
風:訓覺有鼻鼾…3h O"XrQq
我:我…
`0m E2[4D}h 風:落去食野啦…
:w~0? I2h Z3T
"] G-\e_%]!W 唉~~~咩野情況牙依家……>..<O2]2nb6m8g wb/^,p6?,V

.Dy [KU6M*G yU 嘩~~有錢人真係有錢人~~~早餐都咁豐富~~=3=)dA#|!^6dWVs$A
hXt)GM#u Z
我:好味牙~~~
ds8P~ U 風:……
3va4r%]d6h.|)r8xJ!Q 我:做咩牙?
K ddkAN8LH'L 風:都係唔同你出去啦~失禮死人…
_*[Vo8e 我:你帶我出去玩牙?去邊牙??l+n p'eCR*d
風:廟會…
|x)owWJ 我:係喎!今日七夕,有廟會喎…)p kH.Bzh[`@
風:咁你食完上去換衫啦~幫你準備好啦…
i)I\|5x1A0A 我:咁樣唔得咩?
{Xs;NO!K c3k0M 風:你尋日無沖涼…成個乞衣…;nVn0~B"]e
我:你…你…
+K E!A5sxq y7} (`tt_2R
沖完涼舒服晒~~呵呵~~~件衫係邊呢?
@'L`/EV+R/Y-[
)?,K#ai j0C%x Y3sB 係未床上面果件???和服?lLp'u)~p9`
MO B(~CdD|
我:嘩!好令牙!!!!!>3<b-Je%Z1Jm

4H h#hD V8Es 風:幾襯你牙~~Mv#[].S
我:你點解有件和服既?
3s N9[{5MW 風:我牙媽架~~
n,t/a m&Z1zIE 我:下?!你唔驚佢話你牙?
3|2n7Nxi)_l0\ 風:佢唔係到啦…佢叫我將佢呢件親手做既和服送俾我鐘意既人…L-S:H#bX:M#u k
我:你鐘意我牙?
6YY.n3D?J"Z'n 風:我借俾你渣~哈~~行啦~~Wc|;KQ$OJ'F&{

:b+qu/qC 討厭!!終有一日我要你親口承認鐘意我~~呵呵!!!!
p @&u&H E ZQO \vJ1D lX~5Kd0Z y V"r
加油牙~陳小飯~~**Y/O.U"a&\
zj[xx"B c!h1] FD
我:好熱鬧牙…/?||f;k QopR
風:(拖住我隻手…)拖實牙~~咁多人,俾丫烏婆捉左你牙~
x:l9g,Zg UtJ 我:你都識講笑架…
o%u'i+A t4O;`&t&O 風:(好大力咁敲我個頭…)笨蛋!TI2K,]e&y3o,T
我:喂!(fing開佢隻手…)唔洗你拖~哼~
ST;W`"Y |{~}pd
跑左去撈魚…d魚好肥牙~~~肚餓添…-P&x&C}RLH c
djh jM
我:你幫我撈牙!+u7J&p@$r?W)yv9I
風:咁無聊…唔好啦。 O2j&v)zN'M5D5D
我:我要粉紅色果條~~快D快D~~~>3<
-G ^Ya*@h3@ 風:得啦得啦~~~~iJ8m+v9P%gv_B9KLY

9oRvM+AQmOGB 點解有粉紅色既魚既……?x2h E[ si!BO
下…咁快就撈到啦…仲唔止一條…好勁牙~~~ Ix1AP1B\J |,Q

(t9}^ }~ B.t 老闆俾左袋魚我…D魚睇落好似好慘咁……O_ a%a2D

f!WXJqM ^a 風:你做咩倒D魚落去個池塘到牙?lm G%|;jF!?
我:你唔覺得D魚俾人穩住好慘咩…0KP+rp`y
風:(又拖住我…)傻瓜黎既…服左你牙~~
QJ2}zq:V{ 風:行啦~我地去祈福啦~/G(r`z^2EvB

+w7F:q\ Lx \+c
Hv7y6iRu J 玩左成日,一D都唔覺得"支力"…可能因為有牙風係到…
L5s_E/m2u
#\X)Lc p+~J 好開心牙~呢一日係屬於我地兩個架~~~>3<6~OY h0I0FW"k,Y;a
0?ui jwZ I"W
風:睇下!(指住個天…)]2D4U!r2pQ
我:好令牙~D煙花真係好令牙~~!!
@b:F9H,k M 風:(望住我…)......0Lw;{v qal(m

3l6x |b*Ao 當牙風既嘴唇慢慢咁接近既時候,我瞇埋左隻眼~j|CD$?

/hh1H.x"h 當接觸既一剎那…有一種感覺係心入面湧出黎…
6G"h q"O ?s
dK]? ?Yu-vQ,ki 係幸福既感覺~~5mX_/p.fT
T+j1a}0kB:[
風:我鐘意你牙…8?A4U x8B-tt9bG
我:我知牙~~;P.XC9iP$YE_

'I1nn0m"c#T 本來以為我地既童話到左呢到會有一個幸福既結局…
] `3B9R h0Z8E} 不過,原來仲未完架…
-r{N#y h1e 我地既愛情仲有無數個考驗……

風之紫嵐 2007-1-16 22:30

旅行∼*
m U9kr OT:hu"i"Y,t [YF Yn6t tH

YR/y'NY o 話說小飯同牙風係廟會之後就過住D幸福快樂既生活… w3JrD` ~G!P
%D#Q{2O)W1k
有時嗌下交,有時爭下野…
@C ` s,tj
2xuO3g$s9pZ#q3p D日子過得好和平~~
9r_F'g2m` H t] P;OX(Ws
突然有一日… naX!a3f-Ty;S4^
D2a`-CQ9Iz b
我:唉~~~
Xei0cw%k 風:做咩牙??唉唉聲咁既…
8W"_;bxHr'F 我:無牙,就黎復活節啦…
'p-{ fT} v 風:咁你想點牙~~~~
^9La#f2FG| 我:我…我要去旅行!!!!!le$|+Zz1f
風:好牙~~5hi P#r| cAk
我:(扑埋去~~~)好野~!!!!!!>3<
Dss}/uw!HG ^a 風:你好重牙…(咚…)好痛!會打到變白痴架~~
:]s&K/Nb \o k"_6a K9h 我:不嬲都係架啦~~XDD~=3=7j^&L'z(A
風:信唔信我打你牙啦?!
j*A0KK5fp w!q 我:(錫左一啖佢塊面豬…)唔信!!!!>..<
G hW s N pG{*`)}3] 風:………
J$tf {W2O(j.K5S$x 3td1G}`'M(t o
奸計得程啦!!!成功~~~~~ UA IoK:AS-~8u E

!Bq7LYkbe 於是我地一行四人就一齊去旅行啦…
(r [[email protected]+j *GYw$jUv!gdlH z8p$^
邊四個?!自已睇啦……
;{N7Bl8q? M:aE#s/?Y3l0z$A]
笠:老公仔~~~~我地終於可以一齊去旅行啦~~>..<
:Z"w?BR6{%r"|7a 叮:老婆仔~~~~我都好開心牙~~可以同你獨處牙~~~~>..<
/yPKJ._cTK KO-x@"W(P9D%Z;B*k
=口=   =口=   <~~~~~我同牙風的表情…
E7B6Bm+B~M :Q4m*?],O D7j
我:我地都咁樣囉…
G2s T&xi'W1Wr8EB 風:=..=未搞…DpL)s(P n?!v
我:哼~
Zb(N A)zSJ PW 風:我都係想正常D~~~
GR&Q9m/p-X+Z
NK)f#_#KL%W-g6\(Z TW$x?"C
我地今次既目的地係日本!!!!
6EJ|S,^/nr]
J%{t5oTkb 小池澈平,我黎啦!!!!!>3<~~~~~~~(咚…) `Z't%C1ny"R2TtA)C#F

%K:R:VS!c*[Qs;Y.t1I >..<個頭好痛牙……

風之紫嵐 2007-1-16 22:31

日本之旅(1)∼*&r7F5VvFb%K P4r.m
C\,j ps-Gi9d0t~L
b7G-\u+wL9aE
日本既空氣牙~~>..<  係小池澈平既味道哦~~>..<
0b*c;CH e M ,]a j E6]
風:你個樣好白痴牙…5Wu9fS5z%UX
我:=..=小飯死光~~>>>>>>
{ plN r/wz~5jc 風:…白痴(行開左…) G~x?fc-Z-~!T"wp6C

%CX kK? lkf+{ 哼~~終於到左日本啦~~` X+q,^A

} [$VsU&wc 牙叮同小笠去左Shopping… ?S!KM_r
'tp"Mgc DQ9hmf
我就因為暈機浪去酒店休息先~~
#Ug2Igy3ak5J i-u1e \1\yK
*..*  嘩~~5星級酒店牙?!我地仲住頂樓添…G*gN8y \m({\:Ave

.`bR1vA$d%k M/G 差D唔記得牙風係王子(爆有錢)~~
&Vju&d F
#dSd!h3B4SZ 我:老公~你去玩啦…我抖完之後打俾你囉…
m,cq o| ^$G$fB 風:你都識叫我老公啦,我點會掉低我老婆牙…j2p U R!J2l%n wY
我:>..<  呵呵~~
dW3Rhv&p D 風:唔好傻笑啦~~q BgZnq,K2_6?^#d
我:你睇下!風景好靚牙~~
b j&hA"jkW$L*Y 風:哦…1D{!e'h\6K*L
我:富士山牙!!!
'{G2G P j2W 風:哦… Vhy/j2^7n
我:你唔睇下牙?yso7Rf0cIvm
風:我黎過好多次啦…*T/t!Z r B
我:???
{ Xv/vrF*e:Y 風:我老豆同牙媽住呢到架嘛…"h?z$tV
我:下?!-K"ojH4W
風:我牙媽係日本人…
qWfvs6J 我:你未係混血兒囉?P#V0nsr:s
風:我係四國混血兒,牙媽係日本人,牙公係英國人,牙爺係法國人。
c1OC6v5X)@ 我:(呆…)……_"]8a}$q/~;IA1eA
風:又出現啦個白痴樣…
/Ma K._A)BT 我:嘻嘻…我又知你多D野啦~~;k(x b5yUm
風:(面紅…)哦~
*A k!b:w y|j3m 我:總覺得你有好多好多秘密…
"T2D`sMP"jGS 我:好想知道你更加更加多野!!!(N1XkuU0l4D S}(xu|
風:傻豬~(攬住我…)
e9F:d,I1?1p /}g7M2DQ,I

l-K Ez y sjO"i X 笠:我地返黎啦!!!
k"p%rx6R(]/Z 叮:買左好多野牙!!!!
of#z)|!\ d Do+o/N w2}
=口=   =口=   =口=   =口=!A GWTs
-ld+seU*{ e
笠:打搞晒…{m&RU H0G
ijS2u9J?:R
彭~!   到門又刪埋左……
"RT?Iz X _
-L0TA{9hB 我:嘻嘻~~'Hg~u Ixu4X+B
風:(摸左下鼻頭…) 俾人見到添…
[;]E9vw#p!dl 風:我過隔離房啦~你今晚同小笠一門房…
_n-tSt \ _ 我:下?!  哦…
.[+[VK S6ih-q 風:你咁想同我一間房牙?
jLEn%Qn0f\$o.s 我:痴線…梗係唔係啦~~-Qg.q9i a-c i&k*m

:\M7b [+_R 呵呵~~牙風次次都好似睇得穿我諗嘜咁~~Y)p/a7t4A"AFQ;L.x
Nk.Q.S-x O
好開心牙~~今次旅行一定會好好玩姐!!
zyG*\k0Y(]"T9f,C 一定要有進展牙我同牙風!!!!

風之紫嵐 2007-1-16 22:31

日本之旅(2)∼*
:O$s/A}T.W,l T y;Jl1t [&y*l

p4hB!JM] p)q0\ 無敵大風景~~對住富士山同溫泉牙~~~正!!!Tlq8Tx+nKC/m+O
:x;Gt-XGv$t*RV
陣間去浸溫泉先~~>3<
%Z&Fg7]?"}:u 8`,S+k J4WKwJ
咦?!果個未牙風…佢…佢無著衫既……
]g1fx8v"`H
s:K9\v9H P4A@ 呵呵~~~
o6Q1|a z)x1NN c9a\&C/}T7C
笠:小飯,你係到睇嘜牙?!EiE5ch0r9P
我:無牙!無牙!(遮住個窗…點解個窗咁大架…)
PN0j w S9B 笠:我要睇!我要睇!!!!.PzIsUj#G
我:唔得牙!我老公唔會俾你睇架!!!
e:I^:weE.p!g i 笠:見到啦…嘩…(色心大起既樣…=..=)正牙!
9[.@9Z$EJ#UJ'_ 我:我同牙叮講!!!
+r x%A2dC#F L+c| 笠:唔睇啦!對不起囉~~~>3<
4s B9s4ajM\ 我:小飯死光!!!!~~~~>>>>>>,M#jQ?)K$MY
笠:小笠枕頭攻擊!!!!~~~~>>>>>>
j8a+N#H3ZW:^4Gu%N2w.j fp#XFTp
咯咯…
k8V&n M^H 叮:我入黎啦…-O A6N,rV0_
笠:老公仔~~~小飯蝦我…>..<
L0|V/R8P2A,s 我:(仍然係死光姿勢…呆左…)嘩~~~~我搵我老公!!!/Z4PE:~#_|

s1V5K-AS V&RLv2\5s 我跑左落去~~~2Xe6jVm~jn
q#jtknJJ0J
笠:哈哈!!!傻婆!!!
:Co0a+T9nf'PN] 叮:但係牙風浸緊溫泉喎…佢點去搵牙…W/X R/PJ#m j c
笠:佢嘜都做得出架……-^ qtI4ZL
叮:牙風有危險啦…%f6rLx0]5w3C`
笠:同意!!!>3<抱抱~~~
[g"n"]~#s 叮:笠笠~~~~
7U pp8^-mH{7~c\1S.t)s
,_ChffZJ 我:風景不錯呢…牙風!!!,@BneQ J#T
我:無人既……2U];_&s~*|)c\v
風:你嗌我牙?(j:WZ6Uv8K
我:(令轉身…)係牙~!!!er......你做咩無著衫既?!
[-{Z+e1tC(k ^ 風:你無嘜著衫先奇牙…我浸溫泉牙嘛~仲以為你又黎浸~%CnG6\EJ2i6I*{
我:溫泉?嘩~~正牙!!![~L3?"g,]^qKi
風:咁你仲唔去換衫……
$Hx5^X ? 我:好好好!!!
3M7E9]$T-lCO,^fn N_Xv#ju;KJ
呵呵~~D水好暖牙~~~成個場得我地兩個人~~
C*P:oc2z1UaO SWEETSWEET~~f\^&Nf'y
7zk|$w_n
風:你唔好係到游水啦…失禮死人啦…b oJ1wk
我:唔係可以游水架咩??
~AM4H\ 風:……白痴!不過算啦~由你啦~~~;im8]h4Q pGw
我:(游過去撞牙風…)老公!!!抱抱~~
0OE'mSg 風:(抱抱我…)做嘜無端端咁牙?
m`yLb0p7R6{ 我:學小笠囉~~~嘻嘻~~
J aO5{'R'A1G*K 風:傻婆~~5n'iFqA
4Qp|I]
就咁樣我地玩左一陣~~然後牙風話陣間帶我出去玩~~
8Hd)hWCrQ? YZD_
dj)e&`3[)suP N{ 開心!!!!!>3<
頁: [1] 2
查看完整版本: *小飯的野蠻王子* [[哈哈~真係笑死我啦^^!~]]